سمفونی سکوت

متن مرتبط با «گنگستر وگاس» در سایت سمفونی سکوت نوشته شده است

گنگ

  • نیلوبلاگ

    یه سوال دارم چطوری میشه دلتنگ کسی شد که دوستش نداریم؟؟ بهتره بگم دیگه دوستش نداریم!! شاید بگید با خودم رو راست نیستم و ته دلم دوستش دارمxa0 اما من توی دو تا چیز مدعی هستمxa0 یکی اینکه افسار دلم دستمهxa0 دو اینکه حرف بقیه پیشم امانتهxa0 عموما اگه توی چیزی ادعا کنیxa0 توهم پوچهxa0 اما این دو مورد واقعا از ویزگی های منهxa0 من افسار دلم دستمهxa0 دوستش ندارم پس چطوری دلتنگشم؟؟xa0 عجیبه!xa0 خیلی!!!!...

    ادامه مطلب