چطوری میشه دلتنگ کسی شد
که دوستش نداریم؟؟
بهتره بگم دیگه دوستش نداریم!!
شاید بگید با خودم رو راست نیستم و ته دلم دوستش دارم
اما من توی دو تا چیز مدعی هستم
یکی اینکه افسار دلم دستمه
دو اینکه حرف بقیه پیشم امانته
عموما اگه توی چیزی ادعا کنی
توهم پوچه
اما این دو مورد واقعا از ویزگی های منه
من افسار دلم دستمه
دوستش ندارم
پس چطوری دلتنگشم؟؟
عجیبه!
خیلی!!!!
سمفونی سکوت ...ما را در سایت سمفونی سکوت دنبال میکنید
برچسب: گنگ,گنگ خواب دیده,گنگستر وگاس,گانگستر,گانگنام استایل,گنگستا رپ,گانگلیون,گانگنام بلوز,گنگ دژ,گنگا جمنا, نویسنده: بازدید: 45