تقصیر منه ؟xa0 تقصیر تو؟ نمیدونم! من دورمxa0 تو دوریxa0 جواب سه خط پی امxa0 یه ممنون ساده نیستxa0 من سردم ،من بی احساسم به توxa0 درستxa0 موضعت رو مشخص کن یا بمون یا بروxa0 xa0...